Rick Falkvinge
Svéd Kalózpárt, alapító
WikiLeaks, támogató

Rick Falkvinge a Svéd Kalózpárt alapítója, aki az első digitális kalóz volt, aki képviselőként bekerült az Európai Parlamentbe. Rick az internetes polgári jogok, a digitális tartalom szabad felhasználásának élharcosa, aki szerver és webtárhely szolgáltatás formájában segítő kezet nyújtott a Wikileaks-nek is. A Foreign Policy magazin 2011-ben beválasztotta a világ TOP 100 meghatározó gondolkozói közé, olyan nevek mellé, mint Barack Obama, Bill és Hillary Clinton, Bill és Melinda Gates, Mark Zuckerberg, Nouriel Roubini vagy az Arab Tavasz néven elhíresült reform- és felkeléshullám meghatározó figurái.

Előadásának címe: "PRINT SCREEN: media business in a post-copyright climate".

Luke Aviet
AOL Advertising Europe
Managing Director

Az AOL Advertising Europe ügyvezetője, aki az AOL által történt felvásárlást megelőzően a goviral UK & International alapító ügyvezetői pozícióját töltötte be. Múlt év márciusától az AOL Advertising egyesült királysági, szeptembertől pedig a teljes európai üzletéért felelős. Luke gazdaság- és társadalomtörténetből diplomázott a Leicesteri Egyetemen.

Luke Aviet előadását a TOP 50-et kiadó Marketing&Média támogatja.

Gerendai Károly
Sziget Kulturális Szervezőiroda
alapító, tulajdonos

Gerendai Károly a Sziget Kft. alapítója és tulajdonosa, illetve a Michelin-csillaggal díjazott Costes Étterem résztulajdonosa. Emellett a médiához köthető vállalkozásai is vannak, többek között a NETSZIGET, a TV Sziget, ezen kívül a Médiaunió Alapítvány egyik alapítója, 2008-tól pedig az econet.hu NyRt igazgatóságának tagja. 2008-ban elnyerte az Ernst and  Young „Az év üzletembere” díját, a Marketing&Média szaklap az 50 Legbefolyásosabb médiaszemélyiség közé választotta. A tavasszal útjára indított Youtube.hu egyik kiemelt partnere a Sziget Kulturális Szervezőiroda; az Enter!Digital konferencián Gerendai Károly a két cég együttműködéséről is elárul részleteket.

Kaprinay Zoltán
Bónusz Brigád
alapító, tulajdonos

Online szakember. Az Index.hu egyik alapítója. 1998-ig az Internetto külföldi szerkesztőségeiért felel, az Internetto Pozsony főszerkesztője. 2000-től a Westel900 (később T-Mobil) tartalomfejlesztési igazgató helyettese, a 777sms.hu ingyen sms-küldő portál ötletgazdája. 2004-től az A38 Hajó ügyvezetője, 2005-től a svájci Ringier AG regionális online tanácsadója. Ezzel párhuzamosan elindítja online tanácsadó cégét az Ipsilon-t, amely a régió médiavállalatainak szervez tréningeket, oktatással, tanácsadással és coachinggal foglalkozik. 2010-ben Heller Gáborral közösen megalapítja a Bónusz Brigádot, az első közösségi vásárló portált Magyarországon, amely már több mint 2,5 milliárd forintot spórolt meg a tagjainak, és amelynek a facebookon már több mint 310.000 rajongója van.

Előadás címe: Okos hirdetések okostévén


Tóth Gergely
Heineken
Strategic Communication Manager

A Heineken stratégiai kommunikációs menedzsereként felel a cég összes márkájának kommunikációs stratégiájáért, médiahasználatáért és digitális megjelenéséért. Egyik kiemelt célja, hogy a sörgyár márkáinak kommunikációjában jobban előtérbe kerüljenek az innovatív megoldások, s így a Heineken a digitális tér meghatározó szereplőjévé váljon. Korábban a Soproni brand managere volt, ez időszak alatt vált piacvezetővé a márka két helyett előreugorva a rangsorban. Szenvedélye a repülés, a motorozás és két labrador.


Előadásának címe: A fogyasztói és felhasználói élmény összekötése – azaz a valóság és a virtualitás találkozása a sörkommunikációban

Ács Attila
Microsoft
Account Director - Customer Relationship Manager

Még a főiskola alatt csatlakozott a McCann Erickson BTL ügynökségéhez, az MRM-hez, ahol 6 évet töltött. Később olyan cégeknél szerzett további tapasztalatot, mint a Webinform, a DDB és a Wunderman. Jelenlegi munkaadójával - mint ügyfél - kétszer is összehozta az élet, de kapcsolatuk akkor fűződött igazán szorosra, mikor 2011 tavaszán kihelyezett marketingesként a Wundermanból átült a Microsoft csapatába, ahol azóta is fogyasztói kommunikációval foglalkozik olyan márkákon, mint a Windows Phone 7, a Hotmail és az Internet Explorer.

Előadás: Multiscreen stratégia a Microsoftnál – A Windows Phone 7, a Windows 8 és az Xbox integrációja, a Metro design kiterjesztése minden képernyőre.

Szilárdi János
HBO Central Europe
New-Media Igazgató

Tizennyolc éve foglalkozik online megoldásokkal, azon belül új technológiák bevezetésével. Kezdetben saját vállalkozását vezette, munkája során több piacvezető multinacionális cég számára fejlesztett webes rendszereket, majd az egyik vezető hazai kereskedelmi csatorna fejlesztési vezetőjeként a csatornacsoport teljes portál portfóliójáért felelt. Jelenleg az HBO közép-európai régiójának New Media üzletág igazgatója. A teljes online portfólió vezetése mellett a nevéhez fűződik az HBO GO, az HBO prémium minőségű internet alapú video on-demand szolgáltatásának elindítása és ennek bevezetése Európán kívül Ázsiában és Latin-Amerikában.

Előadás címe: HBO GOes online

Mészáros Zsolt
Tchibo
marketing igazgató

Jelenleg a Tchibo marketing igazgatójaként a marketing stratégia kidolgozásáért és megvalósításáért felel a cég kávé- és non-food üzletágában egyaránt. Korábban marketing és sales területen dolgozott az Unilevernél, a Borsodi Sörgyárnál, illetve három és fél évet töltött Dél-Afrikában. Hobbija a gasztronómia, szereti a borokat, célja, hogy a vörösborok, különösen a bordeaux-i borok szakértője legyen.


Előadásának címe: A csészéből a képernyőre, azaz egy kávémárka divatot teremt a digitális térben

Lakner Bertold
Neo Interactive
Head of art

Ipari formatervezőként végzett a MOME-n, emellett fotográfus végzettsége is van. 2008-tól a Neo Interactive-nál dolgozik, jelenleg head of art-ként olyan ügyfeleknek, mint az Auchan, a Tchibo, Sanoma, Fővárosi Vízművek. Korábban szabadúszó grafikus volt, majd art director a Habostorta.hu-nál, emellett fotográfusként divat- és reklámfotókat készített. "Üres PR vs. klikkéhes infovideók" című előadása arról szól, hogy a márkatulajdonosok az infovideóval egy olyan új eszközt kaptak a kezükben, amellyel még a legunalmasabb márkaüzenetek is - mint például a gyártási mechanizmusok vagy a cégtörténet - izgalmasan mutathatók be.

Széll Győző
Apple Inc.
master tréner

Széll Győző az Apple master trénere. Tanulmányait a Pécsi Egyetemen kezdte, ahol kommunikáció szakos diplomát szerzett, majd az Indiana University of Pennsylvania-n, majd a University of Amsterdamon-on folytatta szintén kommunikációs területen. 15 éve foglalkozik értékesítési képzéssel olyan ismert cégeknél, mint a Ford, az OMV, a Microsoft és az Apple. Előadásának címe: SCREEN REVOLUTION –  iPad@Work


Előadása után egy órás workshopot tart a téma iránt komolyabban érdeklődőknek. A workshop a konferencia látogatóinak ingyenes, de külön regisztrációhoz kötött a regisztracio@enterdigital.hu címen. Túljelentkezés esetén a részvételt a regisztráció sorrendjében biztosítjuk.

Litkai Gergely
Enter!Digital
Műsorvezető

Többszörös Bonbon díjas, egyszeres Karinthy-gyűrűs humorista (végzettségét tekintve jogász). A Comedy Central és a Dumaszínház főszerkesztője. A hazai stand-up mozgalom egyik alapítója, a Rádiókabaré konferansziéja, több lap rendszeres publicistája, koca forgatókönyvíró. Néhány könyv szerzője, hogy csak a legutóbbit említsük, itt van például A föld kilencvenkilenc legkevésbé ismert csodája. Nehéz róla megnyerő fényképet készíteni.

Pálfi György
filmrendező

Rendező szakon végzett (1995) a Filmművészeti Egyetemen a legendás Simó-osztályban. Legismertebb filmjei Hukkle, amelyet az Európai Filmakadémia Fassbinder-díjjal jutalmazott; valamint a Taxidermia, amely többek között a Magyar Filmszemle fődíját és látványtervezői díját nyerte el. Reklámfilm-rendezőként is ismert. Megkapta a Magyar Köztársasági  Érdemrend lovagkeresztjét (2006), illetve a Balázs Béla-díjat (2007).

Legújabb filmje exkluzív zártkörű vetítésen bemutatásra kerül az Enter!Digital közönsége számára – a super cut technikával készült Final Cut 400 különböző letorrentezett filmből lett összevágva. Pálfi György előadásában összefoglalja a különleges film készítésének 3 éves munkáját, és a mozizás után a nézők kérdéseire is válaszol.

Előadáscím: Final Cut – mozivászonról monitorra. És vissza?