Regisztráció, fogadás
14:00
Előkép
15:00
Litkai Gergely
Enter!Digital
Műsorvezető
A ceremóniamester közkívánatra idén is a fanyar humor pápája, a centrál ex-komédiása, a dumaszínházi szóházi, a show-deresedő atyja: Litkaiiii Geeergeeeely!
Digital formats need to grow up
15:10
Luke Aviet
AOL Advertising Europe
Managing Director
Advertising.com, ADTECH, The Huffington Post, WinAmp, goviral - csak néhány márka az AOL hálózatából. Az AOL Advertising európai ügyvezetője bemutatja a legújabb digitális reklámformátumokat. Az előadást a Marketing&Média szaklap támogatja.
SCREEN REVOLUTION - iPad@Work
15:35
Széll Győző
Apple Inc.
master tréner
Az előadás után Apple workshop. Helyek korlátos számban; ha részt kívánsz venni a workshopon, írj a regisztracio@enterdigital.hu címre!
A csészéből a képernyőre, azaz egy kávémárka divatot teremt a digitális térben
15:55
Mészáros Zsolt
Tchibo
marketing igazgató
Megtudhatjuk, hogyan terjeszthető ki egy offline márka a digitális térbe, hogyan válik egy kávémárka webshoppá, divatáruvá vagy akár mobilszolgáltatóvá a képernyők világában.
Okos hirdetések okostévén
16:10
Kaprinay Zoltán
Bónusz Brigád
alapító, tulajdonos
Változás előtt a tévéreklám? A brigádvezető bemutatja, hogy a jövő elkezdődött: egyénre szabott ajánlatok a tévéképernyőn a hazai vezető social buying szolgáltatótól.
Multiscreen stratégia a Microsoftnál
16:25
Ács Attila
Microsoft
Account Director - Customer Relationship Manager
A Windows Phone 7, a Windows 8 és az Xbox integrációja, a Metro design kiterjesztése minden képernyőre.
Kávészünet
16:45
PRINT SCREEN: media business in a post-copyright climate
17:05
Rick Falkvinge
Svéd Kalózpárt, alapító
WikiLeaks, támogató
A világ TOP 100 gondolkodójának egyike Magyarországon! "A világháló feletti kontroll alakulása dönt arról, hogy a demokrácia új szintjére jutunk-e, vagy egy rémisztő orwelli társadalomba. A Kalózpárt programjában a munkavégzés, a kommunikáció és az együttműködés teljesen új kultúrája testesül meg. Ahogyan a netgeneráció éli az életét, az milliószor hatékonyabb, mint bármely generáció előtte az emberiség történetében." (idézet: Médiapiac.com)
Üres PR vs. klikkéhes infovideók
17:35
Lakner Bertold
Neo Interactive
Head of art
Látványos megoldások a márkatulajdonosok örök problémájára, avagy hogyan lehet szerethető például egy gyártási technológia vagy lebilincselő a cégalapító dinasztia elmúlt 231 évének története.
A fogyasztói és felhasználói élmény összekötése
17:45
Tóth Gergely
Heineken
Strategic Communication Manager
Nemzetközi digitális stratégia és annak pazar megvalósításai a világ minden tájáról, azaz hogyan katalizálja egy pohár sör a beszélgetést a digitális térben.
Sziget a Youtube-on
18:05
Gerendai Károly
Sziget Kulturális Szervezőiroda
alapító, tulajdonos
Content is king! - tartja a digitális dakota mondás. Gerendai Károly arról mesél, hogyan hasznosítható az exkluzív márkatartalom a digitális térben, és hogyan foghatunk össze akár olyan óriásokkal is, mint a Google.
HBO GOes online
18:20
Szilárdi János
HBO Central Europe
New-Media Igazgató
Hogyan alkalmazkodik egy tartalomszolgáltató a megváltozott fogyasztási szokásokhoz, és költözik új képernyőkre? Bemutatkozik az HBO GO, az HBO on-demand szolgáltatása monitoron, okostelefonon, tableten.
Final Cut – mozivászonról monitorra. És vissza?
18:35
Pálfi György
filmrendező
UGC ART. Felhasználó által generált tartalom, ami művészetté emelte a torrentezést. Hogyan készült a Cannes-ban most debütáló Final Cut, s üzen-e valamit a kommunikációs szakmának?
Zárókép
18:45
Litkai Gergely
Enter!Digital
Műsorvezető
Vacsora
19:00
Film premier: The Final Cut
20:30
Gesztenyéskerti záróparty - a Neo Interactive 10. szülinapi bulija
22:00